116-0800/01 – Marketing (MG)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 6 |
Garant předmětu | doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D. | Garant verze předmětu | Fiktivní Uživatel |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinný |
Ročník | 1 | Semestr | zimní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 1999/2000 | Rok zrušení | 2009/2010 |
Určeno pro fakulty | | Určeno pro typy studia | |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1. Sestavit a vysvětlit základní přehled marketingových pojmů.
2. Klasifikovat vývojové fáze podnikatelských filozofií.
3. Vytvořit analýzu marketingového prostředí.
4. Kategorizovat typy marketingového výzkumu.
5. Navrhnout programy marketingového mixu.
Vyučovací metody
Přednášky
Anotace
V rámci předmětu jsou posluchači seznámeni s pojetím a základními kategoriemi marketingu v podmínkách vyspělé tržní ekonomiky. Cílem předmětu je studenty odborně a prakticky seznámit se základními koncepty marketingové teorie, historickým vývojem marketingu, s marketingovým prostředím, marketingovým informačním systémem, segmentací zákazníků a výběrem cílových trhů. Hlavní důraz je kladen na strategie a hlavní nástroje marketingového mixu.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
E-learning
Další požadavky na studenta
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích