116-0817/01 – Mezinárodní marketing (MEM)
Garantující katedra | Katedra marketingu a obchodu | Kredity | 4 |
Garant předmětu | doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc. | Garant verze předmětu | doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinně volitelný |
Ročník | 2 | Semestr | letní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2006/2007 | Rok zrušení | 2009/2010 |
Určeno pro fakulty | | Určeno pro typy studia | |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
1.Formulovat specifika mezinárodního marketingového prostředí
2. Kategorizovat formy vstupů na mezinárodní trhy
3. Vysvětlit zásady segmentace mezinárodních trhů
4. Zhodnotit marketingové přístupy k adaptaci marketingového mixu pro mezinárodní trhy
5. Posoudit možnosti organizace marketingových aktivit pro mezinárodní trh
Vyučovací metody
Anotace
předmět objasní význam mezinárodního marketingu, vysvětlí jeho podstatu. Umožní segmentovat mezinárodní trh a uplatňovat znalosti o mezinárodním marketingovém prostředí. Zásadní je porozumění adaptaci prvků marketingového mixu ve vztahu ke konkrétnímu trhu s využitím znalosti o daném prostředí. Aplikace marketingového výzkumu v mezinárodním prostředí včetně metod. Organizace marketingových aktivit vůči mezinárodnímu trhu.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
E-learning
Další požadavky na studenta
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky
Předmět neobsahuje žádné hodnocení.