116-0817/01 – Mezinárodní marketing (MEM)

Garantující katedraKatedra marketingu a obchoduKredity4
Garant předmětudoc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.Garant verze předmětudoc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.
Úroveň studiapregraduální nebo graduálníPovinnostpovinně volitelný
Ročník2Semestrletní
Jazyk výukyčeština
Rok zavedení2006/2007Rok zrušení2009/2010
Určeno pro fakultyUrčeno pro typy studia
Výuku zajišťuje
Os. čís.JménoCvičícíPřednášející
KAU40 doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.
Rozsah výuky pro formy studia
Forma studiaZp.zak.Rozsah
celoživotní Zápočet a zkouška 1+0

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

1.Formulovat specifika mezinárodního marketingového prostředí 2. Kategorizovat formy vstupů na mezinárodní trhy 3. Vysvětlit zásady segmentace mezinárodních trhů 4. Zhodnotit marketingové přístupy k adaptaci marketingového mixu pro mezinárodní trhy 5. Posoudit možnosti organizace marketingových aktivit pro mezinárodní trh

Vyučovací metody

Anotace

předmět objasní význam mezinárodního marketingu, vysvětlí jeho podstatu. Umožní segmentovat mezinárodní trh a uplatňovat znalosti o mezinárodním marketingovém prostředí. Zásadní je porozumění adaptaci prvků marketingového mixu ve vztahu ke konkrétnímu trhu s využitím znalosti o daném prostředí. Aplikace marketingového výzkumu v mezinárodním prostředí včetně metod. Organizace marketingových aktivit vůči mezinárodnímu trhu.

Povinná literatura:

Machková, H. Mezinárodní marketing, Praha Grada 2006, ISBN 80-247-1678-X

Doporučená literatura:

Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta

E-learning

Další požadavky na studenta

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.

Osnova předmětu

Podmínky absolvování předmětu

Celoživotní forma (platnost od: 1960/1961 letní semestr)
Název úlohyTyp úlohyMax. počet bodů
(akt. za podúlohy)
Min. počet bodůMax. počet pokusů
Zápočet a zkouška Zápočet a zkouška 100 (145) 51 3
        Zkouška Zkouška 100  0 3
        Zápočet Zápočet 45  0 3
Rozsah povinné účasti:

Zobrazit historii

Podmínky absolvování předmětu a účast na cvičeních v rámci ISP:

Zobrazit historii

Výskyt ve studijních plánech

Akademický rokProgramObor/spec.Spec.ZaměřeníFormaJazyk výuky Konz. stř.RočníkZLTyp povinnosti
2008/2009 (N6208) Ekonomika a management (6208T037) Management C čeština Ostrava 2 povinně volitelný stu. plán

Výskyt ve speciálních blocích

Název blokuAkademický rokForma studiaJazyk výuky RočníkZLTyp blokuVlastník bloku

Hodnocení Výuky

Předmět neobsahuje žádné hodnocení.