116-0817/01 – International Marketing (MEM)
Gurantor department | Department of Marketing and Business | Credits | 4 |
Subject guarantor | doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc. | Subject version guarantor | doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc. |
Study level | undergraduate or graduate | Requirement | Choice-compulsory |
Year | 2 | Semester | summer |
| | Study language | Czech |
Year of introduction | 2006/2007 | Year of cancellation | 2009/2010 |
Intended for the faculties | | Intended for study types | |
Subject aims expressed by acquired skills and competences
1.Formulovat specifika mezinárodního marketingového prostředí
2. Kategorizovat formy vstupů na mezinárodní trhy
3. Vysvětlit zásady segmentace mezinárodních trhů
4. Zhodnotit marketingové přístupy k adaptaci marketingového mixu pro mezinárodní trhy
5. Posoudit možnosti organizace marketingových aktivit pro mezinárodní trh
Teaching methods
Summary
předmět objasní význam mezinárodního marketingu, vysvětlí jeho podstatu. Umožní segmentovat mezinárodní trh a uplatňovat znalosti o mezinárodním marketingovém prostředí. Zásadní je porozumění adaptaci prvků marketingového mixu ve vztahu ke konkrétnímu trhu s využitím znalosti o daném prostředí. Aplikace marketingového výzkumu v mezinárodním prostředí včetně metod. Organizace marketingových aktivit vůči mezinárodnímu trhu.
Compulsory literature:
Recommended literature:
Way of continuous check of knowledge in the course of semester
E-learning
Other requirements
Prerequisities
Subject has no prerequisities.
Co-requisities
Subject has no co-requisities.
Subject syllabus:
Conditions for subject completion
Occurrence in study plans
Occurrence in special blocks
Assessment of instruction
Předmět neobsahuje žádné hodnocení.