155-0330/01 – Softwarová podpora marketingu (SPM)

Garantující katedraKatedra aplikované informatikyKredity2
Garant předmětuIng. Petr Rozehnal, Ph.D.Garant verze předmětuIng. Petr Rozehnal, Ph.D.
Úroveň studiapregraduální nebo graduálníPovinnostpovinný
Ročník3Semestrzimní
Jazyk výukyčeština
Rok zavedení2003/2004Rok zrušení2011/2012
Určeno pro fakultyEKFUrčeno pro typy studiabakalářské
Výuku zajišťuje
Os. čís.JménoCvičícíPřednášející
KAS257 Ing. Petr Kašpar
ROZ01 Ing. Petr Rozehnal, Ph.D.
Rozsah výuky pro formy studia
Forma studiaZp.zak.Rozsah
prezenční Zápočet 0+2

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

- Umět vytvořit aplikaci podporující chod organizace. - Znát důležitost SEM. - Mít schopnost aplikovat SEO na webových stránkách.

Vyučovací metody

Přednášky
Cvičení (v učebně)

Anotace

Předmět vybavuje studenty znalostmi programových aplikací vhodných pro zpracování informačních zdrojů v marketingu. Podpora marketingu v prostředí Internetu (SEM, SEO).

Povinná literatura:

Příručky vybraných programových prostředků KUBIČEK, M. Velký průvodce SEO. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 320s. ISBN: 978-80-251-2195-5 SMIČKA, R. Optimalizace pro vyhledácvače - SEO. Dubany: Jaroslava Smičková, 2004. 120s. ISBN 80-239-2961-5

Doporučená literatura:

GRAPPONE, J., COUZIN, G. SEO - Search Engine Optimalization. přel. Skřivánek, Balaštíková. Zoner, 2007 328s. ISBN 978-80-86815-85-5

Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta

Kontrola průběžných úkolů vyplývajících z obsahu cvičení.

E-learning

Další požadavky na studenta

Nejsou další požadavky.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.

Osnova předmětu

Studenti jsou seznámení se základy tvorby webových stránek a filosofií práce vyhledávačů. Jsou diskutovány faktory a techniky SEO. Praktická implementace SEO na webových stránkách. Tvorba dokumentace a podpory procesu optimalizace prostřednictvím SW vybavení. Studenti používají nástroje pro webovou analytiku.

Podmínky absolvování předmětu

Prezenční forma (platnost od: 1960/1961 letní semestr)
Název úlohyTyp úlohyMax. počet bodů
(akt. za podúlohy)
Min. počet bodůMax. počet pokusů
Zápočet Zápočet 85 (85) 0 3
        Jiný typ úlohy Jiný typ úlohy 85  0 3
Rozsah povinné účasti:

Zobrazit historii

Podmínky absolvování předmětu a účast na cvičeních v rámci ISP:

Zobrazit historii

Výskyt ve studijních plánech

Akademický rokProgramObor/spec.Spec.ZaměřeníFormaJazyk výuky Konz. stř.RočníkZLTyp povinnosti
2010/2011 (B6208) Ekonomika a management (6208R062) Marketing a obchod (01) Marketing a obchod P čeština Ostrava 3 povinný stu. plán
2009/2010 (B6208) Ekonomika a management (6208R062) Marketing a obchod (01) Marketing a obchod P čeština Ostrava 3 povinný stu. plán
2008/2009 (B6208) Ekonomika a management (6208R062) Marketing a obchod (01) Marketing a obchod P čeština Ostrava 3 povinný stu. plán
2007/2008 (B6208) Ekonomika a management (6208R062) Marketing a obchod (01) Marketing a obchod P čeština Ostrava 3 povinný stu. plán
2006/2007 (B6208) Ekonomika a management (6208R062) Marketing a obchod (01) Marketing a obchod P čeština Ostrava 3 povinný stu. plán
2005/2006 (B6208) Ekonomika a management (6208R062) Marketing a obchod (01) Marketing a obchod P čeština Ostrava 3 povinný stu. plán
2004/2005 (B6208) Ekonomika a management (6208R062) Marketing a obchod (01) Marketing a obchod P čeština Ostrava 3 povinný stu. plán
2004/2005 (B6208) Ekonomika a management (6208R062) Marketing a obchod (02) Marketing a obchod P čeština Ostrava 3 povinný stu. plán

Výskyt ve speciálních blocích

Název blokuAkademický rokForma studiaJazyk výuky RočníkZLTyp blokuVlastník bloku

Hodnocení Výuky



2010/2011 zimní
2009/2010 zimní