155-0330/02 – Softwarová podpora marketingu (SPM)

Garantující katedraKatedra aplikované informatikyKredity4
Garant předmětuIng. Petr Rozehnal, Ph.D.Garant verze předmětuIng. Petr Rozehnal, Ph.D.
Úroveň studiapregraduální nebo graduálníPovinnostpovinný
Ročník3Semestrzimní
Jazyk výukyčeština
Rok zavedení2011/2012Rok zrušení2013/2014
Určeno pro fakultyEKFUrčeno pro typy studiabakalářské
Výuku zajišťuje
Os. čís.JménoCvičícíPřednášející
ROZ01 Ing. Petr Rozehnal, Ph.D.
Rozsah výuky pro formy studia
Forma studiaZp.zak.Rozsah
prezenční Zápočet 1+2

Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi

- Umět vytvořit aplikaci podporující chod organizace. - Znát důležitost SEM. - Mít schopnost aplikovat SEO na webových stránkách.

Vyučovací metody

Přednášky
Cvičení (v učebně)

Anotace

Předmět vybavuje studenty znalostmi programových aplikací vhodných pro zpracování informačních zdrojů v marketingu. Podpora marketingu v prostředí Internetu (SEM, SEO).

Povinná literatura:

Příručky vybraných programových prostředků KUBIČEK, M. Velký průvodce SEO. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 320s. ISBN: 978-80-251-2195-5 SMIČKA, R. Optimalizace pro vyhledácvače - SEO. Dubany: Jaroslava Smičková, 2004. 120s. ISBN 80-239-2961-5

Doporučená literatura:

GRAPPONE, J., COUZIN, G. SEO - Search Engine Optimalization. přel. Skřivánek, Balaštíková. Zoner, 2007 328s. ISBN 978-80-86815-85-5

Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta

Kontrola průběžných úkolů vyplývajících z obsahu cvičení.

E-learning

Další požadavky na studenta

Obsah předmětu vyžaduje znalost základů tvorby webových stránek.

Prerekvizity

Předmět nemá žádné prerekvizity.

Korekvizity

Předmět nemá žádné korekvizity.

Osnova předmětu

Studenti jsou seznámení se základy tvorby webových stránek a filosofií práce vyhledávačů. Jsou diskutovány faktory a techniky SEO. Praktická implementace SEO na webových stránkách. Tvorba dokumentace a podpory procesu optimalizace prostřednictvím SW vybavení.

Podmínky absolvování předmětu

Prezenční forma (platnost od: 2011/2012 zimní semestr, platnost do: 2013/2014 letní semestr)
Název úlohyTyp úlohyMax. počet bodů
(akt. za podúlohy)
Min. počet bodůMax. počet pokusů
Zápočet Zápočet 85  0 3
Rozsah povinné účasti:

Zobrazit historii

Podmínky absolvování předmětu a účast na cvičeních v rámci ISP:

Zobrazit historii

Výskyt ve studijních plánech

Akademický rokProgramObor/spec.Spec.ZaměřeníFormaJazyk výuky Konz. stř.RočníkZLTyp povinnosti
2012/2013 (B6208) Ekonomika a management (6208R062) Marketing a obchod (01) Marketing a obchod P čeština Ostrava 3 povinný stu. plán
2011/2012 (B6208) Ekonomika a management (6208R062) Marketing a obchod (01) Marketing a obchod P čeština Ostrava 3 povinný stu. plán

Výskyt ve speciálních blocích

Název blokuAkademický rokForma studiaJazyk výuky RočníkZLTyp blokuVlastník bloku

Hodnocení Výuky



2012/2013 zimní
2011/2012 zimní