155-0385/03 – Publikování na Internetu (PNI)
Garantující katedra | Katedra aplikované informatiky | Kredity | 4 |
Garant předmětu | Ing. Martin Pochyla, Ph.D. | Garant verze předmětu | Ing. Martin Pochyla, Ph.D. |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinný |
Ročník | 3 | Semestr | zimní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2009/2010 | Rok zrušení | 2010/2011 |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | bakalářské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Prezentovat a popsat základní strukturu internetové stránky.
Vyjmenovat kritéria a pravidla pro tvorbu internetových stránek.
Rozlišovat mezi statickými a dynamickými weby.
Konstruovat stránky pomocí HTML a CSS.
Vytvořit internetovou prezentaci a umístit ji na internet.
Vybrat vhodné metody propagace stránek a plánovat jejich aplikaci.
Vyučovací metody
Anotace
V rámci předmětu jsou studenti seznámeni se základními pravidly pro tvorbu
internetových stránek. Výklad bude směřován nejenom na problematiku XHTML,
CSS, JavaScriptu, ale také na problematiku grafiky, rozložení a optimalizace
stránék v rámci komplexního web designu.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
E-learning
Další požadavky na studenta
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
1) Tvorba stránek - teorie
2) Tvorba stránek - struktura a navigace na stránkách
3) Editor web .stránek - MS FrontPage
4) Editor web .stránek - MS FrontPage
5) Editor web .stránek - PSPad a TOPStyle
6) Tvorba stránek pomocí XHTML + CSS - I
7) Tvorba stránek pomocí XHTML + CSS - II
8) Tvorba stránek pomocí XHTML + CSS - III
9) Základy dynamických stránek - I
10) Základy dynamických stránek - II
11) Optimalizace stránek - SEO
12) Práce se zdroji knihoven na Inetu
13) Samostatná tvorba projektu
14) Samostatná tvorba projektu
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky
Předmět neobsahuje žádné hodnocení.