546-0139/02 – Komunikace ve firemní praxi (KFP)
Garantující katedra | Katedra environmentálního inženýrství | Kredity | 2 |
Garant předmětu | Ing. Simona Matušková, Ph.D. Paed.IGIP | Garant verze předmětu | Ing. Simona Matušková, Ph.D. Paed.IGIP |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinně volitelný typu B |
Ročník | 1 | Semestr | letní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2020/2021 | Rok zrušení | |
Určeno pro fakulty | HGF | Určeno pro typy studia | navazující magisterské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Získání nových a prohloubení stávajících teoretických znalostí a následných praktických dovedností v oblasti nonverbální komunikace.
Vyučovací metody
Přednášky
Cvičení (v učebně)
Ostatní aktivity
Anotace
Obsahem předmětu je seznámit studenty se se základními pojmy z oblasti komunikace, jako jsou verbální a neverbální komunikace, naslouchání.
Následně se výuka věnuje formám firemní komunikace, P.R, užívání sociálních sítí, atd. Součástí výuky jsou praktické ukázky a nácvik řešení konkrétních komunikačních situací.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
Další studijní materiály
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
Znalosti v průběhu semestru jsou kontrolovány pomocí seminárních prací a prezentací. Předmět je ukončen klasifikovaným zápočtem.
E-learning
Pro další komunikaci se studenty nad rámec prezenční výuky je používán e-learningový systém Moodle (lms.vsb.cz), prostřednictvím kterého je umožněna komunikace jak mezi vyučujícím a studenty, tak mezi studenty navzájem.
Další požadavky na studenta
Nejsou další požadavky na studenta.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
1. Formy komunikace
2. Efektivní komunikace
3. Verbální komunikace
4. Neverbální komunikace a práce s trémou
5. Tvorba projevu a prezentace
6. Nácvik prezentování a zpětná vazba
7. Formy firemní komunikace
8. Emailová komunikace
9. Komunikace a prezentace firmy na sociálních sítích
10. Firemní Public Relations
11. Porady, jejich vedení a účast na poradách
12. Životopis a motivační dopis
13. Pracovní pohovor
Podmínky absolvování předmětu
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky