712-0118/02 – Jazyk anglický 1/I EkF (A1/I-EkF)
Garantující katedra | Institut jazyků | Kredity | 3 |
Garant předmětu | Mgr. Zuzana Trawinská | Garant verze předmětu | PaedDr. Marcela Adámková |
Úroveň studia | pregraduální nebo graduální | Povinnost | povinně volitelný |
Ročník | 1 | Semestr | zimní |
| | Jazyk výuky | čeština |
Rok zavedení | 2006/2007 | Rok zrušení | 2011/2012 |
Určeno pro fakulty | EKF | Určeno pro typy studia | bakalářské |
Cíle předmětu vyjádřené dosaženými dovednostmi a kompetencemi
Student si osvojí slovní zásobu ekonomické angličtiny na na úrovni B1- B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Vyučovací metody
Individuální konzultace
Cvičení (v učebně)
Anotace
Student se naučí pohovořit o profesích, dokáže popsat různé styly náborů kandidátů, diskutuje o dovednostech (soft skills), vzdělání a způsobilosti. Je schopen popsat rozličné pracovní benefity. Rozlišuje mezi organizacemi s různými styly manažerské organizace. Je schopen podat základní informace o marketingu, konkurenceschopnosti na trhu.
Povinná literatura:
Doporučená literatura:
MURPHY, R., SMALZER, W. R. Cambridge English Grammar In Use Intermediate Incl Answers 2nd Edition. Cambridge: Cambridge University Press 2000. ISBN 10 0521625971.
Business Spotlight Economia, a.s. www.business-spotlight.cz ISSN 1214-8377.
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta
Zápočtový test
E-learning
Další požadavky na studenta
Aktivní účast ve výuce, plnění zadaných písemných a ústních úkolů.
Prerekvizity
Předmět nemá žádné prerekvizity.
Korekvizity
Předmět nemá žádné korekvizity.
Osnova předmětu
UNIT 1 / p.10 Work and jobs
UNIT 4 / p.16 Skills and qualifications.
UNIT 13 / p.34 Manufacturing and services.
UNIT 19 / p.46 Buyers, sellers and the market.
UNIT 21 / p.50 + UNIT 22 / p.52 Marketing, products and brands.
Podmínky absolvování předmětu
Podmínky absolvování jsou definovány pouze pro konkrétní verzi předmětu a formu studia
Výskyt ve studijních plánech
Výskyt ve speciálních blocích
Hodnocení Výuky